Bc. Markéta Nezbedová

Diplomová práce

Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně

Marketing in public administration – on the example of the municipality Chýně
Anotace:
Marketing ve veřejné správě přináší pohled na poskytované veřejné služby, zpracování poznatků bylo provedeno pomocí analýzy marketingových přístupů ve veřejné správě od různých autorů se zaměřením se na metodu marketingového mixu 4P. Doplnění pohledu z přístupu good governance a efektivní řízení samosprávy, kvality poskytovaných služeb, sociálního a společenského kapitálu. Uvedená případová studie …více
Abstract:
Marketing in public administration brings an insight into the provided public services, the processing of knowledge was done by analyzing marketing approaches in public administration from different authors with a focus on the method of marketing mix 4P. Complementing the perspective from the approach of good governance and effective management of self-government, quality of provided services, social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA
  • Oponent: Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS