Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně – Bc. Markéta Nezbedová
Bc. Markéta Nezbedová
Diplomová práce
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Marketing in public administration – on the example of the municipality Chýně
Anotace:
Marketing ve veřejné správě přináší pohled na poskytované veřejné služby, zpracování poznatků bylo provedeno pomocí analýzy marketingových přístupů ve veřejné správě od různých autorů se zaměřením se na metodu marketingového mixu 4P. Doplnění pohledu z přístupu good governance a efektivní řízení samosprávy, kvality poskytovaných služeb, sociálního a společenského kapitálu. Uvedená případová studie …víceAbstract:
Marketing in public administration brings an insight into the provided public services, the processing of knowledge was done by analyzing marketing approaches in public administration from different authors with a focus on the method of marketing mix 4P. Complementing the perspective from the approach of good governance and effective management of self-government, quality of provided services, social …víceKlíčová slova
marketing samospráva marketingová komunikace obce nástroje marketingové strategie metoda marketingového mixu 4P moderní přístup samosprávy obce self-government marketing communication of municipality tools of marketing strategy method of marketing mix 4P modern approach of the municipality self-government
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k8huj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA
- Oponent: Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Development of Local Self-Government in the Municipality of Psáry
Marek Wünsch -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy