Bc. Markéta Nezbedová

Master's thesis

Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně

Marketing in public administration – on the example of the municipality Chýně
Abstract:
Marketing ve veřejné správě přináší pohled na poskytované veřejné služby, zpracování poznatků bylo provedeno pomocí analýzy marketingových přístupů ve veřejné správě od různých autorů se zaměřením se na metodu marketingového mixu 4P. Doplnění pohledu z přístupu good governance a efektivní řízení samosprávy, kvality poskytovaných služeb, sociálního a společenského kapitálu. Uvedená případová studie …more
Abstract:
Marketing in public administration brings an insight into the provided public services, the processing of knowledge was done by analyzing marketing approaches in public administration from different authors with a focus on the method of marketing mix 4P. Complementing the perspective from the approach of good governance and effective management of self-government, quality of provided services, social …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA
  • Reader: Ing. Liběna Jarolímková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS