Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století – Bc. Viktor Kolář
Bc. Viktor Kolář
Master's thesis
Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století
Implementation of Tourism Trends in Marketing Communications of TO and TA in the 21st century
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na určení současných trendů v cestovním ruchu a zhodnocení implementace těchto trendů do marketinkové komunikace CK, CA. Teoretická část se věnuje problematice trendů, jejich vznikem, kategorizací a návazností na cestovní ruch. V závislosti na trendy jsou v této části popsány nové produktové směry. V praktické části je provedena analýza implementace daných trendů do marketingové …moreAbstract:
The thesis focuses on determine the current trends in tourism and evaluation of the implementation of these trends into marketing communications of CK, CA. The theoretical part deals with trends, their origin, categorization, and links to tourism. In depending upon trends is describes new product lines. In the practical part, an analysis was done of the trends implementation into the marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rpxes/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2014
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÁŘ, Viktor. \textit{Implementace trendů cestovního ruchu do marketingové komunikace CK a CA ve 21. století} [online]. Praha, 2014 [cit. 2023-12-07]. Available from: https://theses.cz/id/uv4iew/. Master's thesis. University of Finance and Administration. Thesis supervisor RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Produktové trendy v bankovníctve
Linda Frajková -
Produktové trendy v bankovnictví
Richard Janáček -
Sociální podnikání a jeho trendy v České republice
Adéla Házlová -
Analýza produktové nabídky vybraných cestovních kanceláří v souladu s aktuálními trendy cestovního ruchu.
Martin Dudla -
Trendy hypotečního úvěrování v ČR
Jakub Černý -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Trendy marketingové komunikace a jejich aplikace v Bowling baru Step
Karolína Komárková -
Digitalizace a trendy v podnikové praxi
Adam KOZLER