Tereza Kůsová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie značky Kérastase Paris

Marketing strategy of Kérastase Paris
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií značky Kérastase Paris spadající pod firmu L'Oréal. Cílem práce je kriticky zhodnotit změny marketingového a komunikačního mixu značky Kérastase Paris během koronavirové krize v roce 2020, zjistit, jak kadeřníci této značky vnímají přesun vzdělávacích akcí do online prostředí a navrhnout doporučení pro další směřování značky. V první kapitole …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of Kérastase Paris which belongs to the L'Oréal group. The main purpose of the thesis is to critically evaluate changes in marketing and communication mix of Kérastase Paris during the coronavirus crisis in 2020, find out how hairdressers perceive educational activities moved to the online environment and suggest recommendations on further development …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lucie Hartová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82889