Vliv slev na nákupní chování zákazníků – Simona Havelková
Simona Havelková
Diplomová práce
Vliv slev na nákupní chování zákazníků
Influence of Discounts on Customer´s Shopping Behavorial
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí maloobchodních řetězců, zaměřuje se na postihnutí faktorů, které zákazníky ovlivňují při výběru nákupního místa potravin a nápojů a na identifikaci míry vlivu slevových akcí na kupní rozhodování. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část obsahuje základní východiska, která jsou obohacena o poznatky zahraničních případových studií. Zaměřuje …víceAbstract:
The master's thesis deals with promotional discounts of retail chains focusing on a description of factors that affect customers in selection of a shopping place to purchase food and beverages and identifies the level of influence of promotional discounts on purchase decisions. This thesis is divided into two parts. The theoretical part contains fundamental resources, that are enriched by findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Sleva z ceny v rámci odpovědnostních vztahů
Martina Fojtíková -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Nárok na slevu z ceny v rámci práv z vadného plnění
Alžběta Hanáčková -
Sleva z ceny stavebního díla
Martin Musil -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka