Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice – Jitka Váchová
Jitka Váchová
Master's thesis
Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice
Marketing Situational Analysis of the Beer Market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je v teoretické části popsat faktory, které mají vliv na vstup nového podnikatelského subjektu na trh. Praktická část zahrnuje kroky strategické situační analýzy trhu s pivem v Karlovarském kraji a odhalení zákaznického segmentu. Práce předkládá doporučení pro konkrétní podnik. Jejím cílem je odhalit, zda na trhu s pivem neexistuje zákaznický segment, který je dosud nepokrytý …moreAbstract:
The aim of the theoretical part of this thesis is to describe factors influencing the entry of a new business to the market. The practical part describes individual steps of strategic situation analysis of beer market in the region of Karlovy Vary and reveals customers segment. This thesis presents recommendations for a chosen company. Its aim is to discover a possible existence of a segment which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/63675
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: Tomáš Kincl
- Reader: Miroslav Pavlák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/63675
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza trhu s pivem v České republice
Jitka Váchová -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Analýza konkurence hotelu XY
Dominik Gřešák -
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
Petr Beránek -
ANALÝZA TRHU A KONKURENCE VYBRANÉ FIRMY
Jaroslav KYSELA -
Data architecture for financial services industry
Ivana Stanová -
Industry 4.0 for fast fashion companies
Anzhelika Bolatchieva -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer