Bc. Radek Benda

Master's thesis

Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

Corporate Publishing as an effective tool of marketing communications at Vodafone Czech Republic company
Abstract:
Diplomová práce v teoretické části popisuje východiska pro corporate publishing. Byl zde kladen velký důraz na komunikaci jako takovou, marketingovou komunikaci a vztahy s veřejností. Dále byly popsány jednotlivé formy corporate publishing ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. V praktické části jsem se zabýval konkrétním rozborem jednotlivých nástrojů corporate publishing ve společnosti Vodafone …more
Abstract:
This thesis describes the theoretical basis for the corporate publishing. There is a focus on global communication, marketing communications and public relations. I was also described various forms of corporate publishing at Vodafone Czech Republic a.s. In the practical part I was devoted to individual corporate publishing tools at Vodafone Czech Republic a.s., where I gave the greatest weight ČILICHILI …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní