Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont – Michal Wojnar
Michal Wojnar
Bachelor's thesis
Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont
Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí …moreAbstract:
The bachelor thesis "Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont" is aimed at analyzing the marketing strategy and marketing mix of the Elvaloy material which is used in paving segment. The main applied methodology is called situation analysis through which the author compares individual key markets, reviews internal and external conditions of the company and studies the competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16492
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2010
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Otakar Vacín
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WOJNAR, Michal. \textit{Marketingová strategie u~vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2009. Available from: https://theses.cz/id/uvhcvz/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva