Michal Wojnar

Bachelor's thesis

Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont

Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová strategie u vybraného produktu na příkladu společnosti DuPont" analyzuje marketingovou strategii a marketingový mix materiálu Elvaloy, který je využíván při stavbě silničních komunikací. Hlavní aplikovaná metoda při tomto rozboru se nazývá situační analýza, jejímž prostřednictvím autor porovnává jednotlivé klíčové trhy, zhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy a provádí …more
Abstract:
The bachelor thesis "Marketing Strategy of a Chosen Product on The Example of DuPont" is aimed at analyzing the marketing strategy and marketing mix of the Elvaloy material which is used in paving segment. The main applied methodology is called situation analysis through which the author compares individual key markets, reviews internal and external conditions of the company and studies the competition …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 1. 2010
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Otakar Vacín

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16492

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Theses on a related topic