Morfologická kategorie aspektu v anglickém jazyce – Vladimír PURŠL
Vladimír PURŠL
Bakalářská práce
Morfologická kategorie aspektu v anglickém jazyce
The morphological category of aspect in the English language
Abstract:
The aim of this work is to deal with the category of aspect in the English language and to find out how much it can be compared with the morphological category of ?vid? (perfective/imperfective) in the Czech language. The English theoretical part describes the features of the category of aspect and the semantic references of the progressive and perfective aspect. The Czech theoretical part briefly …víceAbstract:
Cílem této práce je zabývat se kategorií aspektu v anglickém jazyce a zjistit, do jaké míry může být tato kategorie srovnávána s morfologickou kategorií vidu (dokonavého/nedokonavého) v českém jazyce. Anglická teoretická část popisuje vlastnosti kategorie aspektu a sémantické roviny progresivního aspektu a aspektu perfekta. Česká teoretická část krátce popisuje vidovou kategorii a je následována praktickým …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Jana Richterová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PURŠL, Vladimír. Morfologická kategorie aspektu v anglickém jazyce. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk a literatura (jednooborové), Společný základ (zaměření na vzdělávání)