Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh – Lenka Herynková
Lenka Herynková
Diplomová práce
Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce není dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERYNKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová strategie při zavádění nového výrobku na trh} [online]. Praha, 2018 [cit. 2022-07-02]. Dostupné z: https://theses.cz/id/uvjq8t/. Diplomová práce. České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inženýrství.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
ČVUT
Fakulta biomedicínského inženýrstvíMagisterský studijní program:
Systémová integrace procesů ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.