Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě – Bc. Pavel Bílek
Bc. Pavel Bílek
Bachelor's thesis
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Internet marketing through PPC ads in selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit tvorbu a optimalizaci PPC kampaně. V teoretické části se práce zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Dále frameworkem nákupního rozhodování spotřebitele, PPC reklamou a webovou analytikou. V praktické části byl vytvořen účet v reklamním systému Sklik, kde byly spuštěny reklamní kampaně pro vybranou firmu. Dále byla provedena optimalizace reklamních …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10238
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2018
- Supervisor: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Petružálek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍLEK, Pavel. \textit{Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/uvkz87/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
Tereza Hálová -
Ochota platit za vzdělání
Lucia Okániková -
Za službu vlasti se (ne)platí? Benefity a výhody československých legionářů v první republice
Sabina Rakušanová -
Uplatňování zásady "znečišťovatel platí" v právu životního prostředí
Alžběta Kupková -
Placená reklama na Facebooku
Zuzana Vrajíková -
Platíme za bezpečí svobodou? Aktuální opatření zaváděná v Evropě v reakci na terorismus.
Rudolf Kramář -
Návštěvnost v Krkonošském národním parku – ochota platit za kulturní ekosystémové služby a vliv pandemie Covid-19 na návštěvnost v parku
Tomáš Krejčí -
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
Tereza Percivalová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights