Anna Honková
Master's thesis
Nové trendy v marketingu.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových trendů užívaných v marketingové komunikaci. Jedná se o trendy využívané především za pomoci internetu a mobilních technologií. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou digitální agenturou. Cílem práce je provést charakteristiku online marketingových aktivit při prezentaci …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of new trends used in marketing communication. These are trends used mainly with the help of the Internet and mobile technologies. The first part contains an introduction to the basic concepts associated with the problem. The second part contains an introduction to a selected digital agency. The aim of the work is to characterize the online marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Honková, Anna. Nové trendy v marketingu.. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Srovnání internetového a mobilního bankovnictví vybraných bank v regionech Česká republika a Ukrajina
Viktoriia Kocherha -
Využití internetové a mobilní aplikace pro manažera a společnost
Jakub Jordán -
Rozvoj platebních služeb po implementaci PSD 2 a jejich uplatnění v praxi
Eliška Kratochvílová -
Bezpečnost bezkontaktních platebních nástrojů a jejich použití dětmi a mladistvými.
Tomáš Šmoldas -
Penetrace a vývoj trendu mobilních internetových prezentací v pražském a londýnském pohostinství
Jakub Javůrek -
Internetové a mobilní bankovnictví v podnikové praxi
Sára Kubištová -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr