Anna Honková

Master's thesis

Nové trendy v marketingu.

Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových trendů užívaných v marketingové komunikaci. Jedná se o trendy využívané především za pomoci internetu a mobilních technologií. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou digitální agenturou. Cílem práce je provést charakteristiku online marketingových aktivit při prezentaci …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of new trends used in marketing communication. These are trends used mainly with the help of the Internet and mobile technologies. The first part contains an introduction to the basic concepts associated with the problem. The second part contains an introduction to a selected digital agency. The aim of the work is to characterize the online marketing activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Honková, Anna. Nové trendy v marketingu.. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní