Anna Honková

Diplomová práce

Nové trendy v marketingu.

Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových trendů užívaných v marketingové komunikaci. Jedná se o trendy využívané především za pomoci internetu a mobilních technologií. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou digitální agenturou. Cílem práce je provést charakteristiku online marketingových aktivit při prezentaci …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of new trends used in marketing communication. These are trends used mainly with the help of the Internet and mobile technologies. The first part contains an introduction to the basic concepts associated with the problem. The second part contains an introduction to a selected digital agency. The aim of the work is to characterize the online marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Honková, Anna. Nové trendy v marketingu.. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní