Anna Honková
Diplomová práce
Nové trendy v marketingu.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nových trendů užívaných v marketingové komunikaci. Jedná se o trendy využívané především za pomoci internetu a mobilních technologií. První část obsahuje seznámení se základními pojmy spojené s řešenou problematikou. Druhá část obsahuje seznámení s vybranou digitální agenturou. Cílem práce je provést charakteristiku online marketingových aktivit při prezentaci …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of new trends used in marketing communication. These are trends used mainly with the help of the Internet and mobile technologies. The first part contains an introduction to the basic concepts associated with the problem. The second part contains an introduction to a selected digital agency. The aim of the work is to characterize the online marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Jonášová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Honková, Anna. Nové trendy v marketingu.. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání internetového a mobilního bankovnictví vybraných bank v regionech Česká republika a Ukrajina
Viktoriia Kocherha -
Využití internetové a mobilní aplikace pro manažera a společnost
Jakub Jordán -
Rozvoj platebních služeb po implementaci PSD 2 a jejich uplatnění v praxi
Eliška Kratochvílová -
Bezpečnost bezkontaktních platebních nástrojů a jejich použití dětmi a mladistvými.
Tomáš Šmoldas -
Penetrace a vývoj trendu mobilních internetových prezentací v pražském a londýnském pohostinství
Jakub Javůrek -
Internetové a mobilní bankovnictví v podnikové praxi
Sára Kubištová -
Současné marketingové trendy rapových umělců v Čechách
Calin Panfili -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr