Eliška Krulišová

Diplomová práce

Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů

Communication strategies and advertising campaigns of Czech large breweries
Anotace:
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují …více
Abstract:
This Master's Thesis analyses communication strategies of featured Czech large breweries and focuses on their target groups, media mixes and especially the creativity and originality of their communication activities. The hypothesis being verified is that Czech large breweries do not produce extraordinarily creative campaigns with strong and interesting idea and that all of them communicate in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Stanislav Horný
  • Oponent: Zbyněk Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49622