Martin Pekárik

Bakalářská práce

Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie)

1. Theoretical Part: Game Cutscenes: Life Is Strange (case study) 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Length at Least 12 Mins., Editing
Anotace:
Herní cutscény: Life is Strange (případová studie). V bakalářské práce se pojednává o hlavních rozdílech ve formálních a výrazových prostředcích her a filmové tvorby. Je zaměřena na herní cutscény. Definice cutscény, historie, druhy a důvody umístění v jednotlivých částech digitální hry.
Abstract:
Game cutscenes: Life is Strange (case study). The bachelor thesis deals with the main differences in the formal and expressive means of games and film production. It is focused on game cutscenes. Definition of cutscene, history, types and reasons of placing in individual parts of digital game.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pekárik, Martin. Herní cutscény: Life Is Strange (případová studie). Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střihová skladba