Iva Fasselová

Diplomová práce

Marketingová strategie specifického produktu

The Marketing Strategy of Specific Product
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banka,a.s. pro studentské konto G2, která vznikla v roce 2007. Do jednoho roku po jejím uvedení se banka stala lídrem trhu se studentskými konty, a to i přes silnou konkurenci produktů nabízených tomuto segmentu. Cílem práce je uvést teoretické přístupy k tvorbě marketingové strategie, ilustrovat činnosti spojené s jejím zaváděním a zhodnotit …více
Abstract:
This Master Thesis describes marketing strategy of G2 Student Account that was adopted by Komerční banka, a.s. in 2007. Despite a strong competition , within a year after its launch the bank became a market leader in student accounts segment. Objectives of this work are to introduce theoretical approaches to marketing strategy creation, to depict activities connected to launching a particular marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19538

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod