Marketingová strategie specifického produktu – Iva Fasselová
Iva Fasselová
Master's thesis
Marketingová strategie specifického produktu
The Marketing Strategy of Specific Product
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banka,a.s. pro studentské konto G2, která vznikla v roce 2007. Do jednoho roku po jejím uvedení se banka stala lídrem trhu se studentskými konty, a to i přes silnou konkurenci produktů nabízených tomuto segmentu. Cílem práce je uvést teoretické přístupy k tvorbě marketingové strategie, ilustrovat činnosti spojené s jejím zaváděním a zhodnotit …viacAbstract:
This Master Thesis describes marketing strategy of G2 Student Account that was adopted by Komerční banka, a.s. in 2007. Despite a strong competition , within a year after its launch the bank became a market leader in student accounts segment. Objectives of this work are to introduce theoretical approaches to marketing strategy creation, to depict activities connected to launching a particular marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2010
- Vedúci: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané kapely
Jan Lubal -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Ruslan Grycik -
Marketingová strategie společnosti Back2life s.r.o.
Lenka Hrnčířová -
Marketingová strategie a komunikační plán nově vznikající kavárny
Eva Macálková -
Marketingová strategie obnovení výroby vakuovaných potravin ve společnosti TEKOO spol. s r.o.
Pavel CHOVANEC -
Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.
Kateřina Ovesná -
Návrh marketingové strategie sportovního zařízení
Ondřej Hanzel