Multiagentní systém umožňující agentům utkat se v jednoduché hře – Jindřiška REISMÜLLEROVÁ
Jindřiška REISMÜLLEROVÁ
Bakalářská práce
Multiagentní systém umožňující agentům utkat se v jednoduché hře
Multi-agent system allowing agents to compete in a simple game
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat generické klient-server prostředí, jež by sloužilo jako program pro výuku multiagentních systémů. Dále pak použití tohoto prostředí umožní tvorbu jednoduché hry a implementaci agentů s různými vlastnostmi s následným porovnáním těchto implementací. Toto prostředí by mělo být snadno rozšiřitelné a~vhodné pro další rozvoj v oblastech teorie her …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is to design and implement a generic client-server environment that would serve as a program for teaching multiagent systems. The subsequent application of this environment is to create a simple game and implement agents with different attributes, followed by a comparison of these implementations. This environment should be scalable and suitable for further development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jakub Sido
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REISMÜLLEROVÁ, Jindřiška. Multiagentní systém umožňující agentům utkat se v jednoduché hře. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Simulace neurální sítě
Vojtěch Janků -
Simulace ionizační vln ve vzduchu v blízkosti elektrod s přepětím
Adam Fedor -
Simulace streamerových výbojů v elektronegativních plynech a jejich interakce s dielektrickými překážkami
Ján Tungli -
Simulace neuronální sítě
Markéta Trembaczová -
Simulace proudění a komprese plynu v elektrických pohonech využívajících vzduch jako palivo na velmi nízké oběžné dráze
Marek Šťastný -
Simulace sondových měření v plazmatu
Petr Zikán -
Analýza prvků metafory a simulace ve sportovních hokejových hrách
Tomáš Kaloud -
Optimalizace podnikového procesu pomocí modelování a simulace
Tomáš Fürbacher