Aneta Křivková

Master's thesis

Marketingový plán pro projekt Bianta

Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta – laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu využívá marketingové nástroje jako např. SWOT analýzu, analýzu PEST nebo Ansoffovu matici. Součástí práce je dotazníkové šetření.
Abstract:
This Thesis is focused on the market analysis and creating of a marketing plan for Bianta project – the laboratory information systém for prediction of the probability of a tumor in a particular patient. The thesis uses the marketing tools e. g. SWOT analysis, PEST analisis or the Ansoff Metrix. Part of the thesis is a questionnare.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2016

Thesis defence

  • The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku

Theses on a related topic

All theses