Marketingový plán pro projekt Bianta – Aneta Křivková
Aneta Křivková
Master's thesis
Marketingový plán pro projekt Bianta
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta – laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu využívá marketingové nástroje jako např. SWOT analýzu, analýzu PEST nebo Ansoffovu matici. Součástí práce je dotazníkové šetření.Abstract:
This Thesis is focused on the market analysis and creating of a marketing plan for Bianta project – the laboratory information systém for prediction of the probability of a tumor in a particular patient. The thesis uses the marketing tools e. g. SWOT analysis, PEST analisis or the Ansoff Metrix. Part of the thesis is a questionnare.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / odbor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Development of a digital service’s prototype for building a personal development trajectory of Master's degree graduates
Anastasia Kolmykova -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Predikce morbidity a mortality v perioperační a intenzivní péči
Andrej Mazúr