Bc. Zbyněk Linhart

Bakalářská práce

Etické aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách - problematika Body Image

Ethic aspects of marketing communication intent on conception of human body in advertisements - problems of Body Image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickými aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách (problematikou Body Image). Snaží se objasnit, jak vnímá vyobrazení lidského těla v reklamě široká veřejnost a je-li veřejnost takovouto reklamou ovlivnitelná či nikoliv. Bakalářská práce se dále zabývá pojmy jako je reklama, etika v reklamě a jak reklama působí na veřejnost. V praktické …více
Abstract:
This thesis deals with the Ethic aspects of marketing communation intent on conception of human body in advertisements(problems of Body Image). It tries to explain how public perceive imagination of human body in advertisement and i fis public suggestibile by this advertisement or not. The thesis also deals with notions such as advertisement, ethic and overall behaviour of advertisemet to public. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
  • Oponent: PhDr. Luděk Vajner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma