Etické aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách - problematika Body Image – Bc. Zbyněk Linhart
Bc. Zbyněk Linhart
Bakalářská práce
Etické aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách - problematika Body Image
Ethic aspects of marketing communication intent on conception of human body in advertisements - problems of Body Image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá etickými aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách (problematikou Body Image). Snaží se objasnit, jak vnímá vyobrazení lidského těla v reklamě široká veřejnost a je-li veřejnost takovouto reklamou ovlivnitelná či nikoliv. Bakalářská práce se dále zabývá pojmy jako je reklama, etika v reklamě a jak reklama působí na veřejnost. V praktické …víceAbstract:
This thesis deals with the Ethic aspects of marketing communation intent on conception of human body in advertisements(problems of Body Image). It tries to explain how public perceive imagination of human body in advertisement and i fis public suggestibile by this advertisement or not. The thesis also deals with notions such as advertisement, ethic and overall behaviour of advertisemet to public. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pb6ky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LINHART, Zbyněk. \textit{Etické aspekty marketingové komunikace se zřetelem na pojetí lidského těla v reklamách - problematika Body Image}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/uwe16b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Jakub Kureš -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Ilona Erina -
Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy
Lucie Kratochvílová -
Analýza reklamy
Iveta Měchurová -
Dopady regulace reklamy
Zuzana Třebická -
Sexism in the American and Czech Media
Alena Veselá