Alena Valová

Bachelor's thesis

Výtvarné umění v reklamě

Visual Art in Advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje vztahu dvou širších pojmů reklama a umění. V teoretické části jsou tyto pojmy zpracovány v kontinuitě se specifiky daných oblastí. Dále práce charakterizuje definice základních principů jako vnímání reklamy recipienta z hlediska psychologie reklamy, vizuálních prvků či estetického vnímání uměleckého díla. V praktické části jsou představeny konkrétní reklamní kampaně v komparaci …viac
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with the relationship between two broader concepts of advertising and art. In the theoretical part, these concepts are analyzed in continuity with the specifics of the given areas. Definitions of basic principles are given, for example perception of the advertisement by the recipient from the viewpoint of psychology of advertising and visual elements. In the practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valová, Alena. Výtvarné umění v reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications