Bc. Pavlína Moravcová

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of Marketing Communication for the Child Audience
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám jedním z prostředků marketingové komunikace, kterým je televizní reklama. Vybrané televizní reklamy jsou určeny pro děti od 4 do 6 let. V práci se snažím o popis a vysvětlení mechanismů, které působí na dětské publikum sledující televizní reklamu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak televizí reklama ovlivňuje nákupní rozhodování dětí a jak děti vnímají tento marketingový …více
Abstract:
In my bachelor thesis I’m dealing with one of the instruments of marketing communication – TV advertisement. Chosen TV advertisement is specified for kids between 4 and 6 years old. I’m trying to describe and explain mechanism which has influence to the child’s audience watching TV advertisement. Main goal of my work is to determinate how can TV publicity effect taking decisions of kids and how they …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní