Bc. Pavlína Moravcová

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Means of Marketing Communication for the Child Audience
Abstract:
Ve své bakalářské práci se zabývám jedním z prostředků marketingové komunikace, kterým je televizní reklama. Vybrané televizní reklamy jsou určeny pro děti od 4 do 6 let. V práci se snažím o popis a vysvětlení mechanismů, které působí na dětské publikum sledující televizní reklamu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak televizí reklama ovlivňuje nákupní rozhodování dětí a jak děti vnímají tento marketingový …more
Abstract:
In my bachelor thesis I’m dealing with one of the instruments of marketing communication – TV advertisement. Chosen TV advertisement is specified for kids between 4 and 6 years old. I’m trying to describe and explain mechanism which has influence to the child’s audience watching TV advertisement. Main goal of my work is to determinate how can TV publicity effect taking decisions of kids and how they …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní