Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády – Nikola Hemrová
Nikola Hemrová
Diplomová práce
Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády
Economic factors and the popularity of the government
Anotace:
Cílem této práce bylo zjistit, zda existuje vztah mezi popularitou vlády a stavem ekonomiky. Pro vlády Miloše Zemana, Vladimíra Špidly, druhou vládu Mirka Topolánka a vládu Petra Nečase byly sestaveny a ekonometricky testovány funkce popularity. Bylo zjištěno, že popularita skutečně závisí na stavu ekonomiky; u levicových vlád je hlavním faktorem nezaměstnanost, kdežto u pravicových vlád závisí popularita …víceAbstract:
The aim of this study was to find a relation between the popularity of a Czech government and the state of the national economy. Popularity functions were established and econometrically tested for governments led by Prime ministers Zeman, Špidla, Topolánek and Nečas. It was discovered that the popularity indeed depends on the state of national economy; in case of left oriented governments the main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51508
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Pavel
- Oponent: Leoš Vítek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Designing Performance Measurement System for Strategic Optimize-Sourcing Function in the Professional Services Firm
Roman Mysin -
Ekonomické faktory ovlivňující popularitu vlády v České republice
Tadeáš Rolínek -
Ekonomické faktory ovplyvňujúce popularitu vlády na Slovensku
Matúš Bialko -
Ekonomické faktory trhu ropy/Economic Factors of the Oil Market
Dominik Lalák -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Branding in the Czech Republic. Etymology of some business terms with focus on cultural aspects of branding strategy in the Czech Republic.
Natálie KOSTOHRYZOVÁ -
Sustainability reporting in the Czech Republic: Impact of the EU/2014/95 Directive implementation in the Czech Republic
Tereza Kovalová -
Inequality and Housing Poverty in Bolivia since Morales government
Ivan Morales