Michaela HOLANOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí

Analisys of multi level marketing as a phoenix of fast enrichment
Anotácia:
Bakalářská práce objasňuje v co nejvýstižnější formě pojem multi-level marketing. Uvádí do problematiky multi-level marketingu (dále jen MLM). Důležitou součástí se stává historie MLM, kdy a kde MLM vznikl, kým byl založen a proč byl založen. Jelikož na historii stojí celá sféra MLM, tato práce jí v jedné části věnuje větší pozornost. Dále navazuje na současnost, představuje některé společnosti, jejichž …viac
Abstract:
This bachelor thesis aims to clearly explain multi-level marketing (below only as MLM) as a term and introduces its main issues. A significant emphasis is put on the history of the MLM and the questions of where and when MLM originates, by whom it was founded and why it was founded. Since its history is the basis of the whole branch of MLM it is the main topic of one of the chapters of the thesis. …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOLANOVÁ, Michaela. Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management