Rozvoj rytmických dovedností s využitím nástrojů Orffova instrumentáře v mateřské škole – Bc. Eva Kotková
Bc. Eva Kotková
Bachelor's thesis
Rozvoj rytmických dovedností s využitím nástrojů Orffova instrumentáře v mateřské škole
The development of rhythmic skills using Orff instrumentation in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem rytmických dovedností dítěte s využitím Orffova instrumentáře v mateřské škole. V praktické části je publikován projekt, Za poznáním jdeme se zvířátky, cesta tam a zase zpátky. Tento projekt je využitelný v praxi mateřských škol a děti se v něm seznamují, prostřednictvím antropomorfizovaných zvířat s různými situacemi. V poslední části je zpracovaný výzkum, který …moreAbstract:
This thesis deals with the development of rhythmic skills of children using the Orff instrumentation in kindergarten. In the practical part of the project is published, Exploring go with the animals, the journey there and back again. This project is usable in practice kindergartens and children learn it through anthropomorphized animals with different situations. The last part contains research that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/lkol7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTKOVÁ, Eva. \textit{Rozvoj rytmických dovedností s využitím nástrojů Orffova instrumentáře v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/uxan81/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Theses on a related topic
-
Obsahovo a jazykovo integrované vyučovanie (CLIL) v primárnom vzdelávaní
Slavomíra Klimszová -
Integrované vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami
Iva Bradáčková -
Integrované vzdělávání žáků se zdravotním postižením v běžné základní škole
Diana Valentová -
Využití Orffova instrumentáře formou hudebně-tanečních aktivit u dětí se středně těžkým mentálním postižením v edukačním procesu
Kristýna Stránská -
Rytmické činnosti ve výuce hudební výchovy na II. stupni základních škol a nižším stupni gymnázií
Darina Lukášová -
Rytmické činnosti v hudební výchově na 1. stupni základních škol
Stella TEDESCO -
Využití populárních písní v hodinách hudební výchovy na nižším stupni gymnázií
Jiří Vencelides -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová