Zeměpisné souřadnice ve výuce na 2. stupni ZŠ – Aneta RUMANOVSKÁ
Aneta RUMANOVSKÁ
Bakalářská práce
Zeměpisné souřadnice ve výuce na 2. stupni ZŠ
Anotace:
Zeměpisné souřadnice jsou důležitou součástí každodenního světa. Bakalářská práce představuje kritická místa ve výuce zeměpisu, zabývá se možnými důvody a seznamuje s novými inovacemi Rámcového vzdělávacího programu, které se budou týkat oboru zeměpis. Vymezuje zeměpisné souřadnice jako kritická místa ve výuce a následně popisuje možné důvody, dle jakých atributů je toto téma náročné. Pomocí polostrukturovaných …víceAbstract:
Geographical coordinates are an important part of everyday world. This bachelor's thesis presents critical points in geography teaching, discusses it's possible reasons and introduces the new innovations of the Framework Curriculum that will affect the discipline of geography. Thesis identifies geography coordinates as critical places in teaching and then describes possible reasons according to which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Karvánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUMANOVSKÁ, Aneta. Zeměpisné souřadnice ve výuce na 2. stupni ZŠ. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / Zs-Přs
Práce na příbuzné téma
-
Návrh, tvorba a ověření didaktické pomůcky k výuce tematického celku "zeměpisné souřadnice" na druhém stupni ZŠ
Tomáš KUNÍK -
Učivo obecné biologie jako vybrané kritické místo kurikula výuky přírodopisu na 2. stupni základní školy
Aneta ZLÁMALOVÁ -
Návrh a ověření vyučovací hodiny zaměřené na kritické místo Měsíc pro žáky 2. stupně ZŠ
Monika LEŠKOVÁ -
Návrh modulu překlenující kritické místo ve výuce zeměpisu: Pohyby Země
Michaela VÍTKOVÁ -
Fotosyntéza jako kritické místo kurikula na středních školách
Sofie HEJDUKOVÁ -
Řečová dovednost mluvení jako kritické místo ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Eva SCHŮTOVÁ -
Lze zvýšením názornosti výuky překonat kritické místo způsobené vysokou komplexitou učiva a náročností na představivost žáků?
Tereza KOBYLÁKOVÁ -
Návrh a ověření modulu překlenujícího kritické místo Pohyby Země ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Michaela VÍTKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva