Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie – Bc. Karolína Kolčavová
Bc. Karolína Kolčavová
Bachelor's thesis
Vliv jazyka a kulturního prostředí studentů při studiu MOOC na FutureLearn: Případová studie
The influence of students' language and cultural environment on the study of MOOC at FutureLearn platform: Case study
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá kvalitativní analýzou MOOC kurzu, vytvořeném v britském kulturním prostředím s implikacemi vlivu odlišného kulturního prostředí tvůrce kurzu na úspěšné projití kurzem v cizím prostředí. Dále řeší otázku vlivu jazyka na porozumění kurzu. Nakonec jsou mezi sebou volně porovnávány Hofstedeho kulturní dimenze České republiky, Velké Británie a kvalitativního výzkumu studentů KISKu …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the qualitative analysis of a MOOC course created in the British cultural environment with implications of the influence of the different cultural environment of the creator of the course on successful completion of the course in a foreign environment. It also deals with the question of the influence of language on the understanding of the course. Finally, Hofstede …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q72gc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedúci: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Marek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Využití online vzdělávací platformy v nadnárodní technologické společnosti
Kristýna Kvizdová -
Organizace univerzitních online kurzů: od propozic k pracovním pozicím
Dominika Šolcová -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský