Ing. Islam Melordoyev

Diplomová práce

Direct Marketing of the selected company

Direct Marketing of the selected company
Anotace:
Dána diplomová práce, se zabývá propagaci společnosti JSC “Rastro” stavební materiály. Teoretická část, se bude zabývat historii reklamy, která prokazuje, že je součástí marketingového komplexu maloobchodní společnosti. Představuje recenze stavebních materiálů města Petrohradu a jeho regionu, popisuje specifické aspekty, trhu prodeje stavebních materiálů. Analytická část se zabývá, analýzy byznys struktury …více
Abstract:
In this Master Thesis the development of promotion program for construction materials of JSC «Rastro» at retail network is considered. The theoretical part highlights the promotion policy in general, proving it to be a part of marketing complex of retail company, presents a review of construction materials’ market of the city of Saint Petersburg and its region, describes specific aspects of retail …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní