Terézia Sigetová

Bachelor's thesis

Tvorba obsahovej stratégie značky

Tvorba obsahové strategie značky
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou obsahové strategie značky. Práce je rozdělena na tři části. První je teoretická, ve které je vysvětlena teorie obsahového marketingu. V druhé části je uveden konkrétní podnik, na který je obsahová strategie tvořena. Poslední je návrhová část, která poskytuje návrh na zlepšení obsahu dané značky.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the creation of brand content strategy. The document is divided into three segments. The first is theoretical part, in which the theory of content marketing is discussed. The second part, presents the company, for which the content strategy is created. The last segment, is the design part which provides a proposal to improve the content of the brand.
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou obsahovej stratégie značky. Práca je rozdelená na tri časti. Prvou je teoretická, v ktorej je vysvetlená teória obsahového marketingu. V druhej časti je uvedený konkrétny podnik, na ktorý je obsahová stratégia tvorená. Poslednou je návrhová časť, ktorá poskytuje návrh na zlepšenie obsahu danej značky.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Reader: Petra Koudelková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.