Bc. Barbora Štancová

Master's thesis

Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie

Analysis of the Competitive Environment and Customers for Marketing Strategy
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je komplexní analýza a návrh strategie pro rozvoj podniku NOVÁK sensors, s.r.o. Jedná se o podnik malé velikosti, který působí ve značně specifické oblasti průmyslových trhů. V teoretické části jsou vymezeny a vysvětleny základní pojmy týkající se strategie, strategického řízení a především strategických analýz. Představeny marketingové strategie a specifika B2B trhů …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a comprehensive analysis and a development strategy for the NOVAK sensors company, s.r.o. This is a small company which operates in a very specific area of industrial markets. The theoretical part defines and explains basic concepts related to strategy, strategic management and in particular, a strategic analysis. Furthermore, marketing strategies and specifics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní