Bc. Barbora Štancová

Diplomová práce

Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie

Analysis of the Competitive Environment and Customers for Marketing Strategy
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je komplexní analýza a návrh strategie pro rozvoj podniku NOVÁK sensors, s.r.o. Jedná se o podnik malé velikosti, který působí ve značně specifické oblasti průmyslových trhů. V teoretické části jsou vymezeny a vysvětleny základní pojmy týkající se strategie, strategického řízení a především strategických analýz. Představeny marketingové strategie a specifika B2B trhů …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is a comprehensive analysis and a development strategy for the NOVAK sensors company, s.r.o. This is a small company which operates in a very specific area of industrial markets. The theoretical part defines and explains basic concepts related to strategy, strategic management and in particular, a strategic analysis. Furthermore, marketing strategies and specifics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní