Ing. Jan Kříž

Bachelor's thesis

Politický marketing sdružení Mostečané Mostu

Political Marketing of Mostečané Mostu association
Abstract:
V úvodu mé bakalářské práce definuji politické strany, vznik marketingu a postupnou implementaci marketingu do politiky a politiky do marketingu. Dále se snažím nastínit historický vývoj politického marketingu a jeho nejběžnější nástroje. Rovněž se zde okrajově zmiňuji o právních náležitostech komunálních voleb z důvodu relevantnosti. V druhé části popisuji region, kde se konaly komunální volby, z …more
Abstract:
At the beggining of my bachelor thesis I define political parties, the origin of marketing and continual implementation of marketing into politics and politics into marketing. I am trying to drawout historical developement of political marketing and its most common tools as the next step. As well I am marginally mentioning legal requirements of the municipal elections because of its relevance. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Jiřička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication