Martin Teleki

Bakalářská práce

Marketing Znojemského městského pivovaru a.s.

Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje, jak je Znojemský městský pivovar a.s. schopný konkurenceschopnosti na tržním prostředí primárně zaměřeného na Jihomoravský kraj se sekundárním zaměřením na celou Jižní Moravu. K určenému cíli je dosahováno za pomocí aplikace teorie z teoretické části bakalářské práce.Teoretická část je věnována převážně základním pojmům z oboru marketingu, jenž jsou nedílnou součástí praktické …více
Abstract:
The bachelor thesis detects how Znojemský městský pivovar, limited company is able to compete in a market environment which is primarily focused on the South Moravian Region with a secondary focus on the whole South Moravia.The theoretical part is given mainly to the basic concepts of marketing, which are part and parcel of the practical part of the thesis. Furthermore, it is written in the spirit …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/uxv17b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses uxv17b uxv17b/4
27. 4. 2019
Složky
Soubory
Teleki, M.
27. 4. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.