Bc. Patrik Bartošík

Bachelor's thesis

Analýza Designu a AI NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem

Design and AI analysis of NPC characters in selected open world games
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá vývoj NPC postav ve vybraných hrách s otevřeným světem. Je zaměřena na analýzu designu a umělé inteligence nehratelných charakterů ve hrách a jejich chování v herním světě s cílem zjistit, jak fungují a jaký byl vývoj umělé inteligence NPC posledních desetiletí.
Abstract:
The bachelor thesis examines the development of NPC characters in selected open-world games. It focuses on the analysis of the design and artificial intelligence of non-playable characters in games and their behaviour in the game world, in order to find out how they work and what has been the evolution of the artificial intelligence of NPCs in the last decades.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedúci: MgA. Vojtěch Vaněk
  • Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media

Práce na příbuzné téma