Theses 

Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace – Bc. Petra Franková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Petra Franková

Bakalářská práce

Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace

Product placement and its use in the context of integrated marketing communication

Anotace: Tato bakalářská práce je zaměřena na nový fenomén, product placement. Práce přináší celkový přehled jeho zařazení v integrované marketingové komunikaci. Přibližuje historii a popisuje vývoj product placementu až do současnosti. V neposlední řadě definuje product placement a také poskytuje přehled v oblasti etiky, regulací a právní legislativy. Pomocí ilustrativní sondy práce zjišťuje, jak vnímají product placement diváci.

Abstract: This thesis is focused on a new phenomenon, product placement. Work gives a complete overview of its inclusion in integrated marketing communications. Brings the history and the evolution of product placement until now. Finally, define product placement and also provides an overview of ethics, regulation and legal legislation. Using illustrative probe thesis investigates how audience perceive product placement.

Klíčová slova: Product placement, reklama, marketing, film, značka. Product placement, advertisement, movie, brand.

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 4. 2019 06:44, 16. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz