Daniel FURKA

Bachelor's thesis

Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru

Marketing communication tools in pharmaceutical sphere
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových komunikačních nástrojů v lékárenském oboru. Cílem práce je pro konkrétní soukromou lékárnu zjistit, jak má tato lékárna nejlépe komunikovat se zákazníky. Součástí práce je dotazníkové šetření s cílem zjistit postoj ke komunikačním nástrojům, které jsou využívány v lékárnách, u klientů lékáren.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in the pharmacy field. The aim of this work is to find out how to communicate better with customers for a specific private pharmacy. Part of this work is a questionnaire survey with an aim to find out the attitude towards communication tools that are used in pharmacies by theirs clients.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FURKA, Daniel. Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management