Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru – Daniel FURKA
Daniel FURKA
Bachelor's thesis
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Marketing communication tools in pharmaceutical sphere
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových komunikačních nástrojů v lékárenském oboru. Cílem práce je pro konkrétní soukromou lékárnu zjistit, jak má tato lékárna nejlépe komunikovat se zákazníky. Součástí práce je dotazníkové šetření s cílem zjistit postoj ke komunikačním nástrojům, které jsou využívány v lékárnách, u klientů lékáren.Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in the pharmacy field. The aim of this work is to find out how to communicate better with customers for a specific private pharmacy. Part of this work is a questionnaire survey with an aim to find out the attitude towards communication tools that are used in pharmacies by theirs clients.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FURKA, Daniel. \textit{Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/uy4q3t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FURKA, Daniel. Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Stanislava Omelchenko -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Klára Rokosová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Řízení produktových inovací ve společnosti Albi Česká republika a.s.
David Rozsíval