Daniel FURKA

Bachelor's thesis

Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru

Marketing communication tools in pharmaceutical sphere
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových komunikačních nástrojů v lékárenském oboru. Cílem práce je pro konkrétní soukromou lékárnu zjistit, jak má tato lékárna nejlépe komunikovat se zákazníky. Součástí práce je dotazníkové šetření s cílem zjistit postoj ke komunikačním nástrojům, které jsou využívány v lékárnách, u klientů lékáren.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in the pharmacy field. The aim of this work is to find out how to communicate better with customers for a specific private pharmacy. Part of this work is a questionnaire survey with an aim to find out the attitude towards communication tools that are used in pharmacies by theirs clients.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FURKA, Daniel. Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická