Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru – Daniel FURKA
Daniel FURKA
Bakalářská práce
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Marketing communication tools in pharmaceutical sphere
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím marketingových komunikačních nástrojů v lékárenském oboru. Cílem práce je pro konkrétní soukromou lékárnu zjistit, jak má tato lékárna nejlépe komunikovat se zákazníky. Součástí práce je dotazníkové šetření s cílem zjistit postoj ke komunikačním nástrojům, které jsou využívány v lékárnách, u klientů lékáren.Abstract:
This bachelor thesis deals with the use of marketing communication tools in the pharmacy field. The aim of this work is to find out how to communicate better with customers for a specific private pharmacy. Part of this work is a questionnaire survey with an aim to find out the attitude towards communication tools that are used in pharmacies by theirs clients.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FURKA, Daniel. \textit{Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/uy4q3t/.
Jak správně citovat práci
FURKA, Daniel. Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Erik Jaduš -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Stanislava Omelchenko -
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Klára Rokosová -
Marketingový mix vybraného podniku
Michael Hanuš -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový mix
Anna Karetnikova -
Řízení produktových inovací ve společnosti Albi Česká republika a.s.
David Rozsíval