Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy – Bc. Kristina Stamenkovicová
Bc. Kristina Stamenkovicová
Bachelor's thesis
Optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy
Search engine optimization in online marketing of selected company
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématem optimalizace klíčových slov v rámci online marketingu vybrané firmy. Cílem práce je zjištění, v jakém rozsahu je důležitá optimalizace vyhledávání vůči placené reklamě při využívání správných klíčových slov a vytvoření návodu pro základní nastavení SEO a PPC reklamy pro začínající startup s omezeným rozpočtem. V první kapitole je vysvětlen pojem digitální marketing včetně …viacAbstract:
This bachelor thesis is about deals with the topic Keyword optimization in online marketing of a selected company. The aim of the thesis is to find out how important is SEO to paid advertising when using the right keywords and to create instructions for basic setup of SEO and PPC advertising for beginning startups with a limited budget. The first chapter explains the concept of digital marketing, including …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iwdyi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Ing. Michaela Bortlíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace digitálního obsahu pro hlasové vyhledávání
Daniel Procházka -
Optimalizace produktových inzerátů v placeném vyhledávání
Filip Svárovský -
Optimalizace webu pro vyhledávače jako marketingový nástroj
Simona Pajerská -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Internetový marketing
Tomáš Sýkora -
Internetový marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Pavel Bílek -
Sociální sítě versus svoboda slova
Tomáš Jeřábek -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ