Výuka vybraného kritického místa zeměpisu na SŠ – Bc. Radka FRANČOVÁ
Bc. Radka FRANČOVÁ
Diplomová práce
Výuka vybraného kritického místa zeměpisu na SŠ
Teaching a selected critical point of geography at high school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací kritických míst ve výuce zeměpisu na střední škole. Výzkum spočíval nejprve v identifikaci kritických míst pomocí polostrukturovaných rozhovorů s učiteli zeměpisu na střední škole, kde byla zjištěna jako nejčetnější kritická místa témata vesmír, kartografie a atmosféra a další. Pro kritická místa byly zjištěny i příčiny jejich kritičnosti. Z výsledků bylo zjištěno …víceAbstract:
The thesis deals with the identification of critical points in the teaching of geography in secondary school. The research consisted first of identifying critical places through semi-structured interviews with secondary school geography teachers, where the topics of space, cartography and atmosphere, among others, were identified as the most common critical places. The reasons for critical places were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRANČOVÁ, Radka. Výuka vybraného kritického místa zeměpisu na SŠ. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro SŠ (maior) - Učitelství biologie pro SŠ (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Moderní výukové metody použité v problematice podnebných pásů a jejich efektivnost na vybrané základní škole
Tuyet Nhung NGUYEN -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa v tematickém celku "Biosféra"
Martina ŘEPKOVÁ -
Kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií
Aleš PELIKÁN -
Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa: monzuny
Kateřina JENÍČKOVÁ -
Kritická místa v kurikulu Občanského a společenskovědního základu na gymnáziích
Andreas ZACHARIADIS -
Návrh výukového modulu pro překonání kritického místa ve výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Kateřina JENÍČKOVÁ -
Problematická místa učiva ekologie na základní škole z pohledu učitelů
Karel PŘIBYL