Bc. Petr ŠMERDA

Bakalářská práce

Sponzoring sportovního projektu a jeho efektivita

Sport project sponsorship and its efficiency.
Anotace:
V rámci dobrého jména se podnikající firmy snaží prostřednictvím sponzorské činnosti pozitivně ovlivňovat postoje svých současných i potenciálních zákazníků. Cílem práce je posouzení sponzoringu jako nástroje marketingových komunikací a zjištění zpětné vazby,efektu (efektivity) konkrétní komunikační strategie. Jde o analýzu sponzoringu sportovního projektu Hledá se nová Kateřina Neumannová.
Abstract:
To enhance their image, companies use sponsor activities in an effort to positively influence the attitude of their present and potential customers. The aim of my thesis is to evaluate sponsorship as a marketing communication tool, to gain feedback and to discover the effect efficiency) of any specific communication strategy. My thesis analyses the sponsorship of a sport project called ``A new Kateřina …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10691

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠMERDA, Petr. Sponzoring sportovního projektu a jeho efektivita. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace