Miroslav Stehlík
Bachelor's thesis
Tanec a bicí nástroje
Dance and Percussions
Anotácia:
Cílem této práce je osvětlit vývoj rytmického myšlení a jeho souvislosti s tancem a dále ukázat vlivy neevropských kulturních oblastí na současnou podobu taneční a populární hudby. Záměrem je demonstrovat propojení tance a bicích nástrojů a uvézt jej do kontextu současné bubenické a taneční praxe po celém světě. Velká část práce je věnována hře na soupravu bicích nástrojů, bicím partům v taneční hudbě …viacAbstract:
The goal of this project is to shed light on the development of rhythmic thinking and its relation to dance and to define influence of non-European culture areas on contemporary form of dance and pop music. The aim is to demonstrate the connection of dance and percussion instruments and put it in the context of contemporary drumming and dance practices throughout the world. Much of the thesis is devoted …viacKľúčové slová
tanecKľúčové slová
etnická hudbaKľúčové slová
bicí nástrojeKľúčové slová
taneční umění
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/7973
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedúci: Monika DIATTA-REBCOVÁ
- Oponent: Martin VÍT
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Taneční umění / Pedagogika tance
Práce na příbuzné téma
-
Akustické bicí nástroje v elektronické taneční hudbě
Emil Machain -
Etnické, liturgické, folklórní a nové bicí nástroje
Antonín Procházka -
Metodika hry na melodické bicí nástroje
Ivo Hermanovský -
Balkánské inspirace v hudbě pro bicí nástroje
Matouš Hrábek -
Rozvoj interpretačních možností hry na bicí nástroje
Štěpán Hon -
Techniky hry na různé bicí nástroje - specifika a souvislosti
Ladislav Bilan -
Bicí nástroje severských zemí Evropy
Lukáš Brabec -
Evropská specifika umění hry na bicí nástroje: Základy přirozené hry
Anton Zhdanovich