Strategická analýza hotelu Ryšavý – Lucie Čemerková
Lucie Čemerková
Diplomová práce
Strategická analýza hotelu Ryšavý
Strategic analysis of the hotel Ryšavý
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou zvoleného ubytovacího zaří-zení. Jejím cílem bylo navrhnout manažerská doporučení, která pomohou zlep-šit postavení daného hotelu na trhu cestovního ruchu. Pro dosažení stanove-ného cíle byla zvolena vhodně koncipovaná sada analytických metod externí a interní analýzy s důrazem na komparaci s konkurenčními hotely. Výsledky z provedených analýz byly poté …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the strategic analysis of the selected accommodation facility. Its goal is to propose managerial recommendations that will help improve the position of the hotel in the tourism industry. In order to achieve the set goal, a suitably designed set of analytical methods of external and internal analysis was chosen with an emphasis on comparison with competing hotels. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85358
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2022
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85358
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza a tvorba strategie
Katarína Dubovská -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla