Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o. – Bc. Tomáš Kochánek
Bc. Tomáš Kochánek
Bachelor's thesis
Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.
Abstract:
Ve své bakalářské práci hodnotím efektivitu reklamní komunikace firmy NECOSS s.r.o. za sledované období 1.5. 2010 – 31.6.2010. Bakalářskou práci jsem rozdělil do dvou hlavních částí. V první teoretické části se zabývám předmětem a metodami reklamní komunikace. Ve druhé aplikační části hodnotím jak si podnik účinně vedl s metodami jeho reklamní komunikace. Zaměřuji se na charakteristiku podniku, marketingový …moreAbstract:
This bachelor thesis evaluates the advertising communication effectiveness of NECOSS Company Ltd. for the period May 1 2010 - June 31, 2010. Bachelor's thesis was divided into two main parts. The first theoretical part deals with the subject of advertising and communication methods. In the second application section it evaluates how effectively the firm used its advertising methods of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/z6yx6/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Gabriela Mádlová
- Reader: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCHÁNEK, Tomáš. \textit{Reklamní kampaň a mediální komunikace vybraného podniku NECOSS s. r. o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/uygai4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová