Pavlína VOCÁSKOVÁ

Master's thesis

Aktivizující metody k motivaci žáka ve výuce českého jazyka v třetím ročníku ZŠ.

Activating methods in teaching the Czech language in the third form with regard to pupil´s motivation to learning.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využíváním aktivizujících metod ve výuce českého jazyka ve třetí třídě základní školy. Pojednává o využívání těchto metod a poukazuje na obecnou charakteristiku daných metod, způsobů práce a forem ve výuce z hlediska pedagogů, které je používají. Ke zjištění aktuálních poznatků bylo realizováno dotazníkové šetření a pozorování přímo ve třetích ročnících během výuky českého …more
Abstract:
This thesis deals with the use of activiting methods in teaching Czech language in third grade of primary school. Discusses the use of these methods and highlights the general characteristics of the methods, the ways and forms in teaching from the point of view of the educators that use them. To determine the current knowledge was implemented to the questionnaire survey and the observation of the right …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOCÁSKOVÁ, Pavlína. Aktivizující metody k motivaci žáka ve výuce českého jazyka v třetím ročníku ZŠ.. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary Schools - Special Pedagogy