Mgr. Barbora Ulmanová

Master's thesis

Supervizní podpora operátorů call centra

Supervisory Support of Telephone Operators in the Call Center
Abstract:
Magisterská diplomová práce pojednává o problematice emoční zátěže při práci operátorů call centra a o jejich podpoře ze strany supervizorů. Práce je koncipována do dvou částí – teoretické a empirické. Teoretická část se věnuje několika oblastem profesního rozvoje lidí, a to podnikovému vzdělávání ve formě různých kurzů a seminářů, koučování a supervizi. Následně blíže představuje prostředí samotných …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the problem of emotional stress at work of telephone operators in the call center and their support from supervisors. This thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical section focuses on several areas of professional development of people, namely corporate education in the form of different courses and seminars, coaching and supervision …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 2. 2013
  • Supervisor: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta